SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołaj i kolędy w świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamująca świąteczne promocje w Cyfrowym Polsacie. Akcję - opartą na motywach związanych z Bożym Narodzeniem - przygotowały firmy Clos Brothers, Ab Film Production i PHD Media Direction.

Rozpoczęta właśnie kampania Cyfrowego Polsatu reklamuje świąteczne promocje telewizji i internetu. W ramach oferty przy zakupie określonych pakietów telewizyjnych otrzymuje się darmowy abonament na 6 miesięcy oraz drugi dekoder bezpłatnie lub w niższej cenie, natomiast przy wykupywaniu dostępu do internetu - 4-krotnie większe pakiety danych maksymalnie przez pół roku (więcej na ten temat).






Wszystkie te promocje są prezentowane w kampanii reklamowej. Poszczególne reklamy są utrzymane w typowo bożonarodzeniowej konwencji - pokazują rodzinę w czasie Wigilii odwiedzaną przez Świętego Mikołaja.


Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), radio (RMF FM) internet (Interia.pl, Ipla.pl), prasę oraz - w przypadku reklam dostępu do internetu - outdoor (nośniki w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, produkcją reklam zajęła się firma Ab Film Production, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. 

   

Dołącz do dyskusji: Mikołaj i kolędy w świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
banabarabass
Świąteczna kampania cyfrowego polsatu kojarzy mi się z internetem przede wszystkim, w końcu nowe prędkości na święta, zapisy na LTE, to milusie informacyje
0 0
odpowiedź
User
Marcin
18 października 2010 kupiłem Polsat w opcji familijny HD z pakietem promocyjnym na jeden miesiąc- pełny pakiet kanałów. 16 Listopada udałem się do placówki tam gdzie podpisywałem umowę aby zrezygnować z pełnego pakietu i zostawiłem tylko ten pierwotny, który chciałem tzn familijny HD. Po kilku dniach od zapłacenia pierwszego abonamentu otrzymałem komunikat sms: „Prosimy o uregulowanie zaległej kwoty w wysokości 99 zł + 15 zl VOD”. 20 listopada 2010 Logując się na ich stronie www napisałem do nich reklamację dotyczącą kwestii opłat za 1 miesiąc, przesyłając skan rezygnacji z pełnego pakietu, i do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi [śmiech na Sali….]. Sprawa ucichła do nastepnego miesiąca kiedy znów otrzymałem sms z hasłem prosimy o uregulowanie zaległej kwoty abonamentu… więc znów piszę do niech reklamacje przez ich strone [złożona 28 grudnia], otrzymałem informacje że moja prośba zostanie rozpatrzona… do dziś tj 6.01.2011 cisza , prócz kolejnego sms’a :”Prosimy o natychmiastowe uregulowanie zaległej wplaty ”. No to chwila tak Polsat traktuje nowych Klientów, najpierw daje niby w promocji pełen pakiet za darmo przez pierwszy miesiąc, a potem każe za niego płacić i nęka sms’ami. Jaki jest kontak do Klienta: ŻADEN, totalna olewka ze strony tej firmy. NIE POLECAM ICH ze względu na sposób w jaki działają i jak traktują NOWYCH KLIENTÓW, dla nich liczy się tylko kasa, A CIEBIE DROGI KLIENCIE MAMY W NOSIE… Obecnie czekam aż odłączą mi sygnał TV->wówczas skladam zażalenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w tej sprawie. Na pewno nie dam się zastraszyć ich sms’ami! Opłata jest naliczona błędnie, a KONTAKT Z KLIENTEM ZE STRONY POLSATU JEST SKANDALICZNY!!!!. GDYBYM WIEDZIAŁ ŻE TAK BĘDZIE NIGDY BYM NIE PODPISAŁ UMOWY Z TĄ FIRMĄ, teraz tracę czas na dochodzenie swoich racji....
0 0
odpowiedź