SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Migut Media z dyrektorem marketingu i PR

Ewa Praga objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w grupie Migut Media SA. To nowa funkcja w strukturze firmy.

Praga odpowiada za całość działań PR grupy. Przejęła także obowiązki dotyczące marketingu miesięcznika "Businessman.pl", które do tej pory sprawował Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i sprzedaży w MMG Polska (ta wchodząca w skład grupy spółka była wydawcą "Businessman.pl", ale teraz tytuł wydaje bezpośrednio Migut Media SA). Furmanek rozstał się z wydawnictwem na początku listopada. Jego obowiązki związane ze sprzedażą przejął Jakub Zaskurski, dyrektor ds. kolportażu i prenumeraty w Migut Media SA.

Ewa Praga będzie łączyć nowe stanowisko ze sprawowaną dotychczas funkcją account managera w agencji public relations ComPress, która także wchodzi w skład Migut Media SA.

Dołącz do dyskusji: Migut Media z dyrektorem marketingu i PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl