SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Reda szefem marketingu i rozwoju produktu serwisu Rynek Pierwotny

Do zespołu portalu Rynek Pierwotny (Property Group) dołączył Michał Reda, który objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju produktu.

Michał Reda (po prawej) Michał Reda (po prawej)

Reda będzie odpowiedzialny za zmiany, które serwis planuje wdrożyć w ciągu najbliższych miesięcy w obszarze komunikacji i rozwiązań dostarczanych użytkownikom.

Do jego obowiązków w Rynku Pierwotnym będzie należało zarządzanie pracą działów: marketingu, obsługi klienta oraz przeformułowanie i optymalizacja procesów związanych z komunikacją a także wdrażanie wysokiej jakości produktów dedykowanych użytkownikom.

W ciągu ostatnich dwóch lat Reda był odpowiedzialny za wprowadzenie i skuteczne skalowanie sprzedaży nowej marki D2C na rynku zdrowia. Ma także doświadczenie w prowadzeniu badań rynkowych, warsztatów z projektowania innowacji oraz pracy w oparciu o praktyki growth marketingu.

Property Group stawia na rozwój

- Przyjście Michała to dopiero początek dużych zmian, jakie planujemy wprowadzić w najbliższym czasie. Pozycja rynkowego lidera cały czas wymaga od nas wsłuchiwania się w potrzeby klientów oraz partnerów a tym samym optymalizację dotychczasowych działań. Mamy wiele ciekawych pomysłów, które chcemy zaproponować rynkowi. W tym celu musimy przeorganizować i wzmocnić wewnętrzne struktury, aby dostarczyć najwyższą jakość opracowywanych rozwiązań - tłumaczy Grzegorz Kurowski, prezes zarządu Property Group - wydawcy portalu Rynek Pierwotny.

W ramach zmian serwis planuje przebudowę działu marketingu, stworzenie nowych działów growth i product oraz optymalizację procesów komunikacyjnych z użytkownikami. Jeszcze w tym roku planowane jest wdrożenie nowej odsłony serwisu, której celem jest lepsze dopasowanie ofert deweloperów do wymagań użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Michał Reda szefem marketingu i rozwoju produktu serwisu Rynek Pierwotny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl