SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Po odejściu z Polska Press Michał Frontczak zajmie się komunikacją klubu piłkarskiego

Były wiceprezes Polska Press w regionie łódzkim, Michał Frontczak, od października będzie dyrektorem sprzedaży i komunikacji w Łódzkim Klubie Sportowym, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To marka z olbrzymią funkcją społeczną - komentuje Frontczak dla klubowego portalu. Z Polska Press związany był przez 28 lat.

Na początku sierpnia napisaliśmy, że z łódzkim oddziałem Polska Press pożegnał się jego wiceprezes, związany z firmą przez niemal trzy dekady – Michał Frontczak. „To nie była łatwa decyzja, bo nie mogła taka być, kiedy ponad połowę życia spędza się w pierwszej i jedynej do tej pory pracy, w organizacji, której dało się bardzo dużo, a i ona przez długie lata widziała moje zaangażowanie. Czas płynie i wiele się zmienia, pojawiają się w innych miejscach nowe perspektywy, rozwój, po prostu robienie lepszego jutra” – napisał w mediach społecznościowych.

Jak ustaliliśmy, od 1 października Michał Frontczak będzie dyrektorem sprzedaży i komunikacji w ŁKS. Odpowiadać ma m.in. za pozyskiwanie nowych partnerów, a także uruchomienie sklepu.

- Moje przejście do ŁKS nie jest związane wprost z tym, że gramy dzisiaj w Ekstraklasie. Zdecydowanie bardziej z planami rozwoju klubu określonymi przez kierownictwo, wejściem na wyższy poziom organizacyjny. To brzmi i wygląda nie tylko ciekawie, ale przede wszystkim bardzo wiarygodnie – zapewnia Frontczak w rozmowie z portalem LKSLodz.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Frontczak przyznaje przy tym, że przejście do ŁKS postrzega bardziej "w kategorii szans niż ryzyk". - ŁKS to bardzo silny brand. I to nie tylko w Łodzi. Pamiętajmy, że to szósty klub w tabeli wszech czasów najwyższej klasy rozgrywkowej. Fakt, że w Łodzi mamy dwa kluby, nie jest wadą – jest korzystne zarówno dla ŁKS, jak i Widzewa – ocenił.

Kim jest Michał Frontczak

Frontczak związał się z łódzkim oddziałem Polska Press Grupy (wówczas jeszcze: Polskapresse) w 1995 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery, zaczynał jako specjalista ds. marketingu „Expressu Ilustrowanego”, równocześnie będąc akwizytorem reklam. Awansował na kierownika działu strategii reklamy, później dyrektora działu promocji i rozwoju i zastępcę dyrektora biura reklamy. Od 2005 roku był dyrektorem biura reklamy Polskapresse Oddział Prasa Łódzka, w 2010 roku awansował na wiceprezesa oddziału. 

W styczniu 2023 roku, gdy Polska Press Grupa wprowadziła Makroregion Centrum, został także z automatu dyrektorem biura reklamy tegoż Makroregionu. Strukturą zarządza Stanisław Wróbel, redaktor naczelny wydawanego w Kielcach „Echa Dnia”, który jako jedyny zachował stanowisko po przejściu Polska Press przez Orlen. Makroregion Centrum łączy struktury wydawnicze oddziałów w Kielcach i Łodzi.

W ub.r. Polska Press przy wzroście przychodów o 4,7 proc. do 329,3 mln zł i kosztów operacyjnych o 13,7 proc. do 375,4 mln zł miała 23 mln zł straty netto, o 7,8 mln zł mniej niż przed rokiem. Prawie połowę przychodów Polska Press wypracowała z usług reklamowych: w prasie, internecie i poprzez eventy. W ub.r. wpływy w tym obszarze sięgnęły 160,37 mln zł, rosnąc rok do roku o 6,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Po odejściu z Polska Press Michał Frontczak zajmie się komunikacją klubu piłkarskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ds
Myślałem że to Jaś Fasola
10 5
odpowiedź
User
Łukasz
Sklep? Ale chyba nie internetowy... On nie ma o tym zielonego pojęcia.
9 5
odpowiedź