Mężczyźni dominują wśród sportowej widowni online
Prawie 60 procent internautów odwiedzających w sierpniu witryny o tematyce sportowej stanowili mężczyźni - wynika z danych firmy badawczej Niesen/NetRatings.
Mężczyźni jeszcze bardziej dominują w przypadku osób oglądających wideo online o tematyce sportowej.
Z badania Frank N. Magid Associates wynika, że w okresie od lutego do marca ubiegłego roku, wideo online zawierające treści sportowe oglądało 25 procent Amerykanów w wieku od 18 do 34 lat, w porównaniu do 8 procent Amerykanek z tej samej grupy wiekowej. Taki sam stosunek procentowy wystąpił w przypadku badanych w wieku od 35 do 54 lat - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Podobne wyniki przynosi raport firmy Pipper Jafray o nazwie '2006 Online Media Survey'. Z badanie wynika, że urywki najciekawszych wydarzeń sportowych w Internecie w ubiegłym roku oglądało 30,3 procenta mężczyzn i 12 procent kobiet. Z kolei w przypadku bezpośrednich transmisji sportowych nadawanych w sieci, proporcja wyniosła tutaj 12,8 do 2,2 procenta, również na korzyść mężczyzn.
"Wyniki te idą w zgodzie z tym, jak ludzie postrzegają sportową publiczność" - stwierdził Paul Verna, analityk eMarketera.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni dominują wśród sportowej widowni online