SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Metro' wprowadza pakiety reklamowe z serwisami Agory

Dziennik "Metro" wprowadza dwa pakiety reklamowe obejmujące również wybrane serwisy internetowe Agory. Jedna z tych ofert jest skierowana do firm z branży edukacyjnej.

W ramach nowych pakietów reklamowych wprowadzanych przez "Metro" przekazy promocyjne są zamieszczane zarówno w tym dzienniku, jak i w serwisach internetowych Agory. I tak oferta MetroNet obejmuje reklamy w "Metrze" i rotacyjnie w serwisach lokalnych portalu Gazeta.pl, a MetroNet Edukacja - reklamy w "Metrze" i losowo w 15 serwisach edukacyjnych Agory oraz mailing geotargetowany.

Oba pakiety są częścią kompleksowej oferty Metro+ łączącej działań reklamowe w tym dzienniku i innych mediach Agory.

Dołącz do dyskusji: 'Metro' wprowadza pakiety reklamowe z serwisami Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl