SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Metro: Każdy ma swój wyraz

Pod hasłem "Każdy ma swój wyraz" rozpoczyna się kampania reklamowa dziennika "Metro". Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

Startująca właśnie kampania reklamowa "Metra" ma charakter wizerunkowy. Wykorzystywany w niej żartobliwy przekaz pod hasłem "Każdy ma swój wyraz" podkreśla oryginalność tego dziennika.

metrokazdy

Akcja jest prowadzona w prasie ("Metro" i "Gazeta Wyborcza"), radiu (Tok FM, Złote Przeboje i Roxy), internecie (Gazeta.pl) oraz na outdoorze (backlighty, billboardy i citylighty AMS, spoty na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra). Kreację i mediaplan kampanii przygotował zespół "Metra".

  • Więcej informacji:
  • Metro

Dołącz do dyskusji: Metro: Każdy ma swój wyraz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl