SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Metamorfoza kanału Viva Polska

Stacja modyfikuje logo, ogranicza niszowe gatunki muzyczne i zmienia miejsce nadawania.

Wraz z uruchomieniem 1 grudnia kanału muzycznego VH1, który zastąpił MTV Classic, zaszły zmiany na antenie polskiej telewizji muzycznej Viva. Oba te kanały należą do koncernu Viacom.

Od czwartku sygnał Vivy emitowany jest z Londynu, a nie - tak, jak dotychczas - z Kolonii.

- 1 grudnia nadawanie sygnału programu VIVA Polska zostało przeniesione na nowy transponder Hotbird 6, Transponder 128. Od 1 do 19 grudnia 2005 program jest nadawany podwójnie, ale od 20 grudnia, po całkowitym przeniesieniu z transpondera 155 na 128, zostanie ono zakończone. Podwójne nadawanie ma umożliwić widzom bezproblemową zmianę odbioru VIVA Polska. Decyzja ta jest następstwem przejęcia kanału przez światowy koncern w dziedzinie rozrywki - Viacom. Pozwala to stacji na korzystanie z zasobów technicznych europejskiej grupy Viacom - wyjaśnia nam Hanna Krawczyńska z VIVA Polska.

Modyfikacji uległ  logotyp kanału.

- Logo telewizji muzycznej VIVA przeszło niewielką graficzną transformację. Zmiana dotyczy drugiego żółtego trójkąta, który w środku pozostanie pusty i będzie przybierał kolor tła, na którym się pojawi.  Jest to wynikiem pracy grafików VIVY niemieckiej - dodała Krawczyńska.

 Viva Polska zdecydowała się zmienić też bazę muzyczną.

- VIVA stawia teraz na polskie i światowe hity. Na playliście znajduje się więcej muzyki mainstreamowej, czyli tej najbardziej popularnej, w tym dużo przebojów. Ograniczono natomiast obecność na antenie niszowych gatunków muzycznych - powiedziała nam Hanna Krawczyńska.

1 grudnia pojawiły się na antenie Vivy nowe interaktywne gry oraz teledyskowa nauka języków obcych.

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza kanału Viva Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl