SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mercedes podczas finału Super Bowl odwróci uwagę widzów od telewizorów (wideo)

Firma motoryzacyjna Mercedes zrezygnowała z emisji podczas tegorocznego finału Super Bowl klasycznego spotu i wyszła poza tradycyjną reklamę. Zachęca do udziału w ten dzień w specjalnie stworzonej grze, w której nagrodą jest Mercedes AMG C43.

Gdy 4 lutego uwaga większości widzów zwrócona będzie na finałowe spotkanie tegorocznego Super Bowl, fani Mercedesa Benz w Stanach Zjednoczonych będą mieli szansę zagrać o Mercedesa AMG C43 Coupe.

W tym celu powstała - we współpracy z agencją R/GA - cyfrowa gra „Last fan Standing”. Polega ona na tym, że gracz śledzi na ekranie smartfona wirtualnego Mercedesa, który jeździ po boisku. Wygra ten, kto będzie potrafił skupić swoją uwagę na samochodzie jak najdłużej i jako ostatni w tej grze dotknie auta palcem na ekranie smartfona. W miarę trwania gry, umieszczony na ekranie licznik będzie pokazywał jaka jest aktualna liczba graczy, ilu z nich stopniowo odpada i jaki czas spędzili na śledzeniu samochodu. -  Chcieliśmy wyjść poza tradycyjną egzekucję reklamową, którą wykorzystuje większość firm i marek pojawiających się w dniu meczu Super Bowl. Chcieliśmy zrobić coś, co bardziej odzwierciedla społeczne zjawiska związane z oglądaniem. Obecnie ludzie na przemian oglądają telewizję i patrzą się w ekran takich urządzeń jak smartfon czy komputer - powiedział Draw Slaven, wiceprezes ds. marketingu w Mercedes Benz USA.

Uczestnicy chcący wziąć udział w grze będą mieli możliwość trenowania przed oficjalnym startem gry w dniu 4 lutego. Od 31 stycznia gracze mogą doskonalić swoje umiejętności poprzez interaktywną grę treningową, która pozwala im śledzić tor jazdy samochodu na ekranie telefonu. W dniu oficjalnego startu gry, uczestnicy będą mogli już oficjalnie zarejestrować się jako jej uczestnicy, poznać zasady, poczytać wskazówki dotyczące np. tego jak poradzić sobie w sytuacji, gdy w trakcie trwania gry trzeba skorzystać z toalety – i co zrobić, by nie „wypaść” w tym czasie z gry.

Po zarejestrowaniu się ci gracze, którzy na Twitterze podzielą się informacją o udziale w niej dostaną dodatkowy, jednorazowy pięciominutowy limit czasu , który będą mogli wykorzystać w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie.

Dołącz do dyskusji: Mercedes podczas finału Super Bowl odwróci uwagę widzów od telewizorów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl