SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Menu na miarę” obniża oglądalność TV Puls

Program „Menu na miarę”, prowadzony przez Olgę Głębicką, na razie nie jest hitem TV Puls. Program śledzi średnio 65 tys. osób.

Format zapewnia stacji 1,46 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49. To mniej niż stacja miała w analogicznym paśmie przed rokiem (3,31 proc. i 1,51 proc. udziału w 4+ i 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
16-03-2011 96616 2,00% 1,19%
23-03-2011 54712 1,23% 1,90%
30-03-2011 45721 1,09% 1,32%
średnio 65372 1,46% 1,46%
przed rokiem 154624 3,31% 1,51%


Prowadząca program odwiedza domy Polaków i tworzy menu skrojone na miarę gospodarzy i gości. „Menu na miarę” jest emitowane w środy o godzinie 14.00.

Dołącz do dyskusji: „Menu na miarę” obniża oglądalność TV Puls

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Czy cudowna Ewelina Kopic wróci do Polsat News?
0 0
odpowiedź
User
Marty
Hitem nie jest, ale ma największą oglądalność wśród polskich produkcji Pulsu. Fatalne są godziny emisji wszystkich trzech produkcji.
0 0
odpowiedź
User
Basia
Po prostu pękam ze smiechu jak patrzę na wyniki pulsu po wprowadzeniu nowej ramówki.
0 0
odpowiedź