„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Logo”, z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 58 091 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,43 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 5,69 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 39 906 egz.
Na podium uplasowało się „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 0,57 proc. do 30 928 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,07 proc. do 27 786 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 27 786 egz., po spadku o 15,82 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) poszedł do góry o 5,77 proc. do poziomu 13 810 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health |
98 410 |
58 091 |
58 091 |
98 500 |
61 428 |
61 428 |
Playboy |
70 000 |
39 906 |
39 906 |
75 000 |
42 313 |
42 313 |
Logo |
71 000 |
33 032 |
30 928 |
62 000 |
32 831 |
30 754 |
CKM |
60 960 |
28 786 |
27 786 |
70 000 |
35 657 |
35 657 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
47 000 |
23 471 |
21 473 |
49 987 |
29 157 |
25 507 |
Sukces |
25 064 |
14 831 |
13 810 |
25 104 |
13 749 |
13 057 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku najwięcej zyskał „Playboy” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 11,01 proc.), zaś jedyny spadek odnotowało „CKM” (16,81 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health |
98 410 |
58 091 |
58 091 |
98 500 |
53 000 |
53 000 |
Playboy |
70 000 |
39 906 |
39 906 |
70 800 |
35 947 |
35 947 |
Logo |
71 000 |
33 032 |
30 928 |
75 100 |
31 677 |
29 626 |
CKM |
60 960 |
28 786 |
27 786 |
80 000 |
33 402 |
33 402 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
47 000 |
23 471 |
21 473 |
44 499 |
24 265 |
22 267 |
Sukces |
25 064 |
14 831 |
13 810 |
24 200 |
12 533 |
11 348 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry