SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Logo”, z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 58 091 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,43 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 5,69 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 39 906 egz.

Na podium uplasowało się „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 0,57 proc. do 30 928 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,07 proc. do 27 786 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 27 786 egz., po spadku o 15,82 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) poszedł do góry o 5,77 proc. do poziomu 13 810 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health

98 410

58 091

58 091

98 500

61 428

61 428

Playboy

70 000

39 906

39 906

75 000

42 313

42 313

Logo

71 000

33 032

30 928

62 000

32 831

30 754

CKM

60 960

28 786

27 786

70 000

35 657

35 657

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

47 000

23 471

21 473

49 987

29 157

25 507

Sukces

25 064

14 831

13 810

25 104

13 749

13 057


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku najwięcej zyskał „Playboy” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 11,01 proc.), zaś jedyny spadek odnotowało „CKM” (16,81 proc.).

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health

98 410

58 091

58 091

98 500

53 000

53 000

Playboy

70 000

39 906

39 906

70 800

35 947

35 947

Logo

71 000

33 032

30 928

75 100

31 677

29 626

CKM

60 960

28 786

27 786

80 000

33 402

33 402

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

47 000

23 471

21 473

44 499

24 265

22 267

Sukces

25 064

14 831

13 810

24 200

12 533

11 348


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no
Matz, weź się za robotę zamiast się szarogęsić...........
0 0
odpowiedź