Medialny budżet Fiata dla WPP
Firma Fiat zamierza przekazać swój warty 150 milionów funtów europejski budżet medialny w ręce agencji należących do holdingu reklamowego WPP Group.
Oznacza to, że w Wielkiej Brytanii wartą 10 milionów funtów część tego budżetu na rzecz domu mediowego Mediaedge:cia (MEC) straci Starcom, wchodzący w skład grupy reklamowej Publicis Groupe - informuje serwis Brand Republic.
Wcześniej w tym roku MEC przejął od Starcomu także obsługę wartego 8 milionów funtów budżetu należącej do włoskiego producenta samochodów marki Alfa Romeo. Starcom nadal zajmował się jednak planowaniem i zakupem mediów dla Fiatów.
Przeniesienie europejskiego budżetu pod skrzydła WPP, które planowane jest od stycznia 2009 roku, oznacza, że Fiat kończy swoją 17-letnią współpracę, która zaczęła się gdy Leo Burnett i DMB&B (agencje które później stworzyły grupę Starcom MediaVest), zostały agencjami firmy w 1991 roku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Fiata dla WPP