Medialny budżet Coty do wzięcia
Firma Coty przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów w USA.
Według nieoficjalnych źródeł, o medialny budżet międzynarodowego giganta kosmetycznego walczą trzy domy mediowe, w tym dotychczas obsługujący firmę OMD (należący do Omnicom Group) i Maxus (WPP Group). Nie jest znana nazwa trzeciej agencji, a ostateczne rozstrzygnięcie ma zapaść w lipcu.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku firma wydała na promocję w amerykańskich mediach 112 milionów dolarów, w porównaniu do 140 milionów dolarów w roku 2007.
W marcu bieżącego roku Coty dokonało przeglądu swoich medialnych zobowiązań również na rynku brytyjskim, gdzie zdecydowało się na ponowne powierzenie swojego budżetu domowi mediowemu OMD. Tam w finałowej fazie przetargu również uczestniczył Maxus.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Coty do wzięcia