SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Concept dla New Nordic

Dom mediowy Media Concept przygotował najnowszą kampanię duńskiego producenta parafarmaceutycznego New Nordic

Firma wprowadza na rynek polski dwa nowe produkty: Apple Cider 600, środek wspomagający odchudzanie oraz BlueBerry, preparat przeznaczony dla osób z problemami widzenia w starszym wieku. Emisja ogłoszeń prasowych obejmie tytuły kobiece oraz o tematyce zdrowotnej. Kampania potrwa do końca czerwca.

Równolegle prowadzone są dwie inne kampanie, przygotowane przez Media Concept. Są to kampanie wizerunkowe dla produktów, które debiutowały na rynku polskim w ubiegłym roku: BioDrain i Zuccarin.

Media Concept pracuje dla New Nordic od czerwca 2004 roku.

Dołącz do dyskusji: Media Concept dla New Nordic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl