SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mather Communications wygrała dwa przetargi Hortex Holding

Agencja Mather Communications wygrała dwa przetargi na realizację kampanii ATL oraz doradztwo strategiczne dla dwóch nowych produktów w kategorii soki i napoje wprowadzanych na polski rynek przez Hortex Holding S.A.

Do obu przetargów przystąpiły agencje: Nos BBDO, Grey Warszawa, J. Walter Thompson, Opus B, Brandstorm.

Ocena pracy Agencji przy tych dwóch kampaniach będzie decydująca w zakresie rozszerzenia jej na całe portfolio marek firmy Hortex.

Dołącz do dyskusji: Mather Communications wygrała dwa przetargi Hortex Holding

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl