SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Masterchef junior” i „Kuchenne rewolucje” najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN

Średnio kilka procent więcej kosztują w marcu br. reklamy w TVN w porównaniu z marcem 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef junior” oraz nadawanych w czwartki „Kuchennych rewolucjach”.

Emisja 30-sek. spotu przy programie „Masterchef junior” to wydatek rzędu 59,2 tys. zł netto (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). W ub.r. reklama w tym paśmie kosztowała 500 zł mniej. Niewiele mniej trzeba zapłacić za obecność reklamową przy show Magdy Gessler „Kuchenne rewolucje” - 52,8 tys. zł (w ub.r. 52,7 tys. zł).

45,6 tys. zł kosztuje emisja spotu przy programie „Agent Gwiazdy” (przed rokiem 38,3 tys. zł), a 1000 zł mniej trzeba wydać na spot przy serialu „Belle Epoque” - 44,6 tys.zł.

Na ponad 40 tys. zł wyceniono też reklamy przy dwóch serialach pokazywanych w TVN: „Na Wspólnej” i „Druga szansa”. Cena spotu przy pierwszym wynosi 43,7 tys. zł (w ub.r. 43,1 tys. zł), a przy drugim - 43,5 tys. zł. 41,7 tys. zł to z kolei maksymalna cena za reklamę pokazaną przy teleturnieju „Milionerzy”.

Ponad 40 tys. zł kosztują też spoty przy „Faktach” - 48,7 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 48,3 tys. zł) i 47 tys. zł w niedziele (49,4 tys. zł w ub.r.).

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy serwisie sportowym muszą wydać 40,5 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. 38,8 tys. zł) i 39,5 tys. zł w niedzielny wieczór (w ub.r. 44,2 tys. zł). Przy prognozie pogody reklamy kosztują zarówno w dni powszednie, jak i w niedziele po 37,1 tys. zł ( w ub.r. odpowiednio 35,1 i 39 tys. zł).

W marcu na antenie TVN zadebiutują dwa nowe programy: „36,6 C” Ewy Drzyzgi i „Misja pies” z udziałem Joanny Krupy. Reklamy przy pierwszej produkcji kosztują maksymalnie 25,3 tys. zł , a przy drugiej - 13,6 tys. zł.

TVN Media opublikowało cennik reklamowy na marzec br. dzień po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej.

Dołącz do dyskusji: „Masterchef junior” i „Kuchenne rewolucje” najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl