SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marzec w telewizji

TVN liderem reklam, TVP 1 traci. Spory spadek oglądalności Polsatu

Jak wynika z najnowszy danych AGB Polska w marcu największy wzrost oglądalności odnotował TVN. W porównaniu z lutym oglądalności programów stacji wzrosła z 12,9% do 13,7%. Powód do zadowolenia nie ma Polsat. Stacja Zygmunta Solorza zanotowała kolejny spadek tym razem z 16,9% do 15,7%.

  month 03/2003  
Channel AMR SHR %
TVP1 1 812 314 26,60%
TVP2 1 394 363 20,50%
Polsat 1 068 012 15,70%
TVN 931 840 13,70%
TV4 264 867 3,90%
TN/TVPULS 14 840 0,20%
Tele5 25 402 0,40%
TVN7 122 973 1,80%
TVP 3 tot. 398 070 5,80%

  month 02/2003  
Channel AMR SHR %
TVP1 1 909 252 27,10%
TVP2 1 417 395 20,10%
Polsat 1 189 836 16,90%
TVN 909 940 12,90%
TV4 258 775 3,70%
TN/TVPULS 21 150 0,30%
Tele5 23 346 0,30%
TVN7 129 749 1,80%
TVP 3 tot. 394 603 5,60%

Z rynku z reklam najwięcej zbiera TVN, stacja, która dociera do około 80% mieszkańców Polski.

CHANNEL marzec
C+ 306 060
Discovery 1 982 650
POLSAT 156 733 475
RTL7/TVN7 13 403 580
TV4 14 945 470
TVN 166 301 140
TVP1 122 521 700
TVP2 66 899 425
TVPReg/TVP3 9 496 770
Total 552 590 270

Dane: AGB Polska (oficjalne cenniki)

Dołącz do dyskusji: Marzec w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl