SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

"Dobre Rady" liderem sprzedaży segmentu miesięczników poradnikowych.

W marcu 2007 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem wyniosła 500 998 egz. - to ponad 16 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer)  - 437 793 egz. (spadek o 3,4 proc.)  a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), która sprzedał się w liczbie 429 080 egz. (spadek o 4,6 proc.).

marzec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dobre Rady 500998 432641
Świat Kobiety 437793 452994
Poradnik Domowy 429080 449164
Claudia 387146 385189
Olivia 335193 344064

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" zyskał tylko miesięcznik "Dobre Rady".

2007

marzec luty
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dobre Rady 500998 455637
Świat Kobiety 437793 469956
Poradnik Domowy 429080 441732
Olivia 387146 390739
Claudia 335193 356046

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl