SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mars konsoliduje globalne budżety reklamowe swoich marek

Firma Mars przekazuje globalne budżety reklamowe każdej ze swoich najważniejszych marek w ręce oddzielnych sieci reklamowych.

Od przyszłego roku agencja BBDO przejmie obsługę marek Mars i Snickers oraz nadal będzie odpowiedzialna za budżety marek M&M's, Cesar i Sheba.

Tymczasem TBWA przejmie budżet Whiskas i zachowa budżet Pedigree, a agencja SapientNitro będzie obsługiwać markę czekolady Dove, która w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie występuje jako Galaxy.

  • Więcej informacji:
  • Mars

Dołącz do dyskusji: Mars konsoliduje globalne budżety reklamowe swoich marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl