SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketingowe roszady w TVP

Grażyna Strzelczak-Batkowska objęła stanowisko p.o. zastępcy dyrektora Biura Marketingu i Promocji.

Z Telewizją Polską związana jest od 16 lat. Ostatnio była kierownikiem Działu PR i Komunikacji Wewnętrznej Biura Marketingu i Promocji. Od lipca do października 2006 roku  pełniła obowiązki zastępcy dyrektora TVP1 ds. marketingu programowego. W latach 2004-2006, była kierownikiem Wydziału w Biurze Marketingu i Promocji, koordynując i zarządzając projektami interaktywnymi. Jest autorką projektu pierwszego międzynarodowego serwisu „Business to Business” dla TVP.

Wcześniej uczestniczyła w pracach zespołu projektowego ds. utworzenia kanału tematycznego TVP Kultura. W latach 2001-2004 była koordynatorem działań marketingowych i rozwoju nowych technologii na rzecz programów dla dzieci i młodzieży TVP1. Odpowiadała m.in. za tworzenie stron internetowych programów dla młodych widzów, a także projektów programów i marketingowych akcji programowych. Autorka wielu programów telewizyjnych, reportaży i akcji społecznych.

Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej przy PAN (kierunki – marketing i psychologia społeczna).

Dołącz do dyskusji: Marketingowe roszady w TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl