Marketerzy będą zwiększać wydatki na reklamę online
Marketerzy zamierzają coraz większą część budżetów reklamowych przeznaczać na reklamę w internecie, co odbędzie się kosztem prasy.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Eloqua wynika, że 55 procent marketerów spodziewa się w ciągu trzech najbliższych lat spadku wydatków na reklamę w prasie - informuje serwis Marketing Charts.
Tymczasem odwrotnie sytuacja będzie wyglądać w przypadku reklamy online: 90 procent badanych zamierza nadal zwiększać nakłady na reklamę w sieci, a 15 procent stwierdziło, że wzrost ten będzie "radykalny".
Co więcej, 78 procent marketerów planuje zwiększenie wydatków na społeczne media, 74 procent na direct e-mail, a 65 procent na mobilne wiadomości tekstowe.
W sumie 40 procent badanych marketerów stwierdziło, że ich budżety na internetową reklamę zwiększyły się radykalnie w porównaniu z okresem sprzed trzech lat.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Marketerzy będą zwiększać wydatki na reklamę online