SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Lubiana stawia na Triple PR

Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z producentem porcelany stołowej, marką Lubiana.

Shutterstock.com Shutterstock.com

Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR zarządza komunikacją całej Polskiej Grupy Porcelanowej, w której skład wchodzą marki Ćmielów, Lubiana, Chodzież i Ćmielów Design Studio.

Triple PR zajmie się poprowadzeniem media relations oraz doradztwem wizerunkowym dla wszystkich czterech marek, w tym nowego Klienta – Lubiana. Do zadań zespołu należy przygotowywanie i realizacja kompleksowej strategii public relations skorelowanej z działaniami marketingowymi Polskiej Grupy Porcelanowej.

Projekt ze strony Triple PR poprowadzą Magdalena Dymek oraz Paula Bielska.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Dołącz do dyskusji: Marka Lubiana stawia na Triple PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl