Marka Apple najbardziej wpływowa
Marka Apple ma największy wpływ na konsumentów, podczas gdy Microsoft i USA to marki, które według większości wymagają odnowy.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez internetowy magazyn brandchannel.com wśród blisko 2 tysięcy profesjonalistów z branży reklamowej i studentów pochodzących ze 107 krajów - informuje serwis The Inquirer.
Zdecydowanym zwycięzcą rankingu okazała się marka producenta iPhone'ów i iPodów czyli Apple. Była ona najczęściej wymieniana przez ankietowanych odpowiadających na pytania (po pytaniach kolejne najczęściej wskazywane marki:
Obok jakiej marki najbardziej chciałbyś usiąść na przyjęciu? - Apple, Virgin, Google, Coca-Cola, Nike
Jaka marka wysłana 100 lat w przeszłość miałaby największy wpływ na bieg historii? - Apple, Microsoft, Google, Coca-Cola, Ford
Która marka najbardziej cię inspiruje? - Apple, Nike, Coca-Cola, Google, Starbucks
Gdybyś musiał opisać siebie jako markę, jaka byłaby to marka? - Apple, Nike, Coca-Cola, Virgin, BMW
Bez jakiej marki nie mógłbyś żyć? - Apple, żadna, Coca-Cola, Google, Starbucks
Jaka marka zrewolucjonizuje branżę w ciągu najbliższych pięciu lat? - Apple, Google, na razie nie ma takiej marki, Facebook, Nike
Z kolei badani pytani o to jaką markę chcieliby odnowić, najczęściej wskazywali na Microsoft, za którym znalazły się Stany Zjednoczone, a następnie Ford, Coca-Cola oraz Pepsi.
źródło: The Inquirer, brandchannel.com
Dołącz do dyskusji: Marka Apple najbardziej wpływowa