Marek Raczkowski reklamuje oszczędzanie w ING Bank Śląski (wideo)
Wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego obejmuje właśnie radio i prasę, w której wykorzystywany jest rysunek Marka Raczkowskiego. Ponadto zmienia się telewizyjny spot emitowany w ramach tej akcji.
Prowadzona od początku maja wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego promuje oszczędzanie jako ponadczasową wartość niezależną od koniunktury gospodarczej. Akcja startuje obecnie w prasie, w której wykorzystywana jest kreacja przygotowana przez Marka Raczkowskiego z "Przekroju". Zabawny rysunek pokazuje, jak połowa napisu o treści "zające żyją spokojnie" zmienia się w cały slogan "Osoby oszczędzające żyją spokojnie".
Z kolei w telewizyjnym etapie kampanii, obejmującym w TVN, TVP, Polsat oraz stacje niszowe, wykorzystywany jest nowy spot, który tak jak poprzedni pokazuje spotkanie naukowców. Jednocześnie akcja pod hasłem "Warto oszczędzać. Tak było, jest i będzie" rozpoczyna się w radiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMediaWestern.
Dołącz do dyskusji: Marek Raczkowski reklamuje oszczędzanie w ING Bank Śląski (wideo)
http://ocena-banku.blogspot.com
http://ocena-kredytu.blogspot.com