SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marek Raczkowski reklamuje oszczędzanie w ING Bank Śląski (wideo)

Wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego obejmuje właśnie radio i prasę, w której wykorzystywany jest rysunek Marka Raczkowskiego. Ponadto zmienia się telewizyjny spot emitowany w ramach tej akcji.

Prowadzona od początku maja wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego promuje oszczędzanie jako ponadczasową wartość niezależną od koniunktury gospodarczej. Akcja startuje obecnie w prasie, w której wykorzystywana jest kreacja przygotowana przez Marka Raczkowskiego z "Przekroju". Zabawny rysunek pokazuje, jak połowa napisu o treści "zające żyją spokojnie" zmienia się w cały slogan "Osoby oszczędzające żyją spokojnie".

mrmrmrmrmrmr

Z kolei w telewizyjnym etapie kampanii, obejmującym w TVN, TVP, Polsat oraz stacje niszowe, wykorzystywany jest nowy spot, który tak jak poprzedni pokazuje spotkanie naukowców. Jednocześnie akcja pod hasłem "Warto oszczędzać. Tak było, jest i będzie" rozpoczyna się w radiu.



Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMediaWestern.

Dołącz do dyskusji: Marek Raczkowski reklamuje oszczędzanie w ING Bank Śląski (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xfbg56
oceniaj banki i usługi bankowe:

http://ocena-banku.blogspot.com

http://ocena-kredytu.blogspot.com
0 0
odpowiedź