Mamy Gortata i Małysza reklamują markę Bakuś (wideo)
Pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bakuś. W kampanii występują mamy znanych sportowców, m.in. Marcina Gortata i Adama Małysza.
Startująca właśnie kampania reklamowa serka Bakuś jest utrzymana
w konwencji retrospektywnej, pokazując dzieciństwo znanych
sportowców - Marcina Gortata i Adama Małysza, a w kolejnych
odsłonach Otylii Jędrzejczak i Mai Włoszczowskiej - widziane oczami
ich matek. Przekaz pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" podkreśla
matczyną troskę o dziecko odzwierciedlającą się w zapewnianiu mu
wszystkiego potrzebnego do rozwoju. Kampania jest skierowana przede
wszystkich do matek małych dzieci.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Discovery) oraz prasie (Show, Gala, Gaga, Rodzice, Claudia, Kobieta i Życie, M jak Mama, Świat Kobiety). Strategię kampanii - zaplanowanej do końca listopada - i kreację prasową przygotowała agencja So What, kreacją i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja Hand Made, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Mamy Gortata i Małysza reklamują markę Bakuś (wideo)