'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców we wrześniu 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" we wrześniu br. wyniosła 103 811 egz. i była o 4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo
Bauer), który we wrześniu sprzedał się w ilości 87 235 egz. (spadek
o 18 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora
SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 78 980 egz. (spadek o 40
proc.).
wrzesień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 103 811 | 99 426 |
Mam Dziecko | 87 235 | 106 108 |
Dziecko | 78 980 | 129 510 |
Twoje dziecko | 61 746 | 53 070 |
M jak mama | 61 154 | 47 724 |
Rodzice | 51 870 | 55 687 |
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"M, jak mama".
2008 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 103 811 | 95 270 |
Mam Dziecko | 87 235 | 88 775 |
Dziecko | 78 980 | 82 812 |
Twoje dziecko | 61 746 | 54 903 |
M jak mama | 61 154 | 43 188 |
Rodzice | 51 870 | 45 280 |
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół