SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Kożuchowska będzie reklamować Avivę

Aktorka Małgorzata Kożuchowska będzie bohaterką reklam firmy ubezpieczeniowej Aviva. Będzie promować przede wszystkim polisy na zdrowie i życie, a pierwsza kampania z jej udziałem zacznie się 6 kwietnia.

Małgorzata Kożuchowska, fot. Piotr Porębski Małgorzata Kożuchowska, fot. Piotr Porębski

- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny. Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie radości - i pewność wsparcia w trudnych sytuacjach - uzasadnia zaangażowanie aktorki do reklam Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

Pierwsza kampania ubezpieczyciela z udziałem Kożuchowskiej będzie prowadzona od 6 kwietnia pod hasłem „Mam plan na nagłą zmianę planów”. Reklamy będą pokazywać, że nowocześni ludzie, chcący mieć poczucie kontroli nad swoim życiem i ceniący rodzinne szczęście, potrzebują ubezpieczeń na zdrowie i życie, a Aviva oferuje takie polisy z dodatkowymi korzyściami, m.in. dostępem do sieci prywatnych przychodni; rekompensatą za dochody utracone w czasie pobytu w szpitalu oraz środkami na spłatę kredytu w razie poważnej choroby lub niezdolności do pracy.

>>> Zobacz Kreacje Reklamowe

W poprzedniej kampanii Avivy, reklamującej ubezpieczenie OC i AC, wystąpił dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki (zobacz szczegóły). Obsługą marketingową firmy zajmują się agencja reklamowa Gong, dom mediowy ZenithOptimedia Group i agencja public relations Edelman Polska. Przy opracowywaniu strategii nowej kampanii ubezpieczyciel współpracował z agencją CPC. Spoty wyreżyserował Bartosz Tassos Dombrowski, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.

Małgorzata Kożuchowska wspólnie z innymi aktorami z serialu „Rodzinka.pl” od półtora roku występuje w kampaniach sieci telekomunikacyjnej Orange (zobacz ostatnie reklamy). Ponadto reklamuje krakowskie centrum handlowe Bonarka (więcej o tym) oraz jest ambasadorką kilku marek kosmetycznych i modowych, m.in. odzieży Ochnik.

W ub.r. „Forbes” oszacował wartość marketingową Kożuchowskiej (cenę rocznej współpracy reklamowej z nią) na 334,3 tys. zł, co dało aktorce 33. miejsce na liście najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska będzie reklamować Avivę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
omg
i kogo to interesuje?
0 0
odpowiedź
User
toms
Normalnie news roku. Russia Today, Al Jazeera i CNN podają tą informacje bez przerwy
0 0
odpowiedź
User
lila
Znowu ta święto.....bliwa ?! Bleeee! Za dużo i niezdrowo !
0 0
odpowiedź