SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu

Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej.

Małgorzata Koselnik Małgorzata Koselnik

Koselnik będzie odpowiadała za tworzenie nowych produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji. Będzie raportowała bezpośrednio do Rafała Wareckiego, który od niedawna pracuje w firmie jako członek zarządu i chief revenue officer.

- Grupa Iberion ma duży potencjał reklamowy, który do tej pory nie był w pełni wykorzystywany. Moim celem na najbliższe tygodnie jest uporządkowanie produktu reklamowego Grupy oraz stworzenie nowych formatów, odpowiadających na potrzeby rynku. Równolegle buduję zespół sprzedaży bezpośredniej i projektów specjalnych - opisuje

- Niestandardowe działania reklamowe to ogromna część biznesu wydawniczego, po które Grupa Iberion do tej pory praktycznie nie sięgała. Jesteśmy w czołówce serwisów o tematyce lifestyle czy kulinarnej oraz posiadamy największy ze wszystkich grup mediowych w Polsce zasięg w mediach społecznościowych. Zamierzamy to wykorzystać tworząc nowe formaty reklamowe - zapowiada Warecki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio Małgorzata Koselnik przez pięć lat pracowała w Gemiusie, gdzie wprowadzała m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych.

Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska (odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej), portalem eGospodarka.pl oraz kilkoma agencjami marketingowymi, m.in. K2.

Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów media relations na WWSH.

W ub.r. Iberion zanotował spadek przychodów o 50 proc. i 3,9 mln zł straty netto, co tłumaczyła spadkiem odwiedzalności swoich serwisów wynikającym z „zawirowań w algorytmach”. W pierwszych siedmiu miesiącach br. firma miała 6,6 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mery
Babka musiala juz byc w desperacji albo poszla za kasa nie googlujac dalej niz 3 lata wstecz, ze wybrala te firme. Powodzenia :-)
0 0
odpowiedź
User
powodzenia
Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
Stary
Super! Pozdrawiam
0 0
odpowiedź