SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małe firmy onieśmielone marketingiem w wyszukiwarkach

Małe firmy mocno inwestują w swoje strony internetowe aby budować obecność w sieci, ale 59 procent z posiadających takie strony nie wykorzystuje obecnie reklamy w wyszukiwarkach.

Co więcej, 90 procent z nich nigdy nawet tego nie próbowało - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przez Microsoft Advertising.

73 procent właścicieli małych firm twierdzi również, iż są tak bardzo onieśmieleni marketingiem w wyszukiwarkach, że woleliby zająć się swoimi sprawami podatkowymi niż tworzeniem planu wejścia w tego typu promocję własnej działalności.

Dla 89 procent badanych główną przeszkodę stanowi tutaj możliwość, że tzw. słowa kluczowe (keywords) staną się dla nich zbyt drogie. 81 procent nie wierzy, aby płatny marketing w wyszukiwarkach stanowił najlepsze wykorzystanie ich budżetów reklamowych, dla 1/4 jest on zbyt skomplikowany, a 21 procent jest zdania, że musiałoby na niego poświęcić zbyt dużo czasu. Z kolei 35 procent respondentów stwierdziło, że potrzebowałoby wyspecjalizowanej agencji do pomocy w stworzeniu kampanii opierającej się na marketingu w wyszukiwarkach.


Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu, PR, badań i gospodarki!


Z drugiej strony właściciele małych firm, którzy korzystają z płatnego marketingu w wyszukiwarkach są z tego bardzo zadowoleni. 72 procent z nich stwierdziło, że dzięki temu zwiększyła się liczba zapytań konsumentów o ich ofertę, a 68 procent uważa, że ich działania w tym zakresie okazały się skuteczne.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Małe firmy onieśmielone marketingiem w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl