SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maklerskie „Kupuj!” w jubileuszowej kampanii RTV Euro AGD, reklamy mają nie irytować w Święta (wideo)

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD z okazji 25-lecia obecności na polskim rynku prowadzi dużą akcję promocyjną. Wspiera ją kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj!” przygotowana przez GPD Agency. W Boże Narodzenie spoty mają nie być emitowane tak często, jak rok temu reklamy Media Expert z Eweliną Lisowską.

Reklamy RTV Euro AGD pokazują scenę z giełdy, gdzie przekrzykujący się maklerzy w większości zlecają sprzedaż akcji. Za to główny bohater, początkowo stojący spokojnie, krzyczy najgłośniej do partnerki będącej w promowanym sklepie, żeby kupowała.

W reklamach prezentowane są różne urządzenia, które w ramach urodzinowej promocji są dostępne w niższych cenach oraz w ofercie 50 rat z zerowym oprocentowaniem.

Kampania reklamowa potrwa do końca grudnia. Obejmuje telewizję, internet, prasę, radio i billboardy. Za jej kreację odpowiada agencja GPD Agency, media zaplanował i kupił dział marketingu RTV Euro AGD.

W spotach dość głośna jest sekwencja z okrzykami „Kupuj!”. Rok temu równie hałaśliwe były reklamy Media Expert z Eweliną Lisowską śpiewającą piosenkę. W dni Bożego Narodzenia pokazywano je tak często, że internauci zaczęli na to mocno narzekać i tworzyć ich prześmiewcze przeróbki. Media Expert zaraz po Świętach ograniczył intensywność kampanii.

Właściciel RTV Euro AGD zapowiada, że nie planuje tak częstej emisji swoich spotów w okresie świątecznym. - Nasza strategia mediowa jest istotnie inna niż strategia mediowa kampanii sprzed roku konkurencyjnej firmy, co również ma wpływ na jej postrzeganie - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu firmy.

Dołącz do dyskusji: Maklerskie „Kupuj!” w jubileuszowej kampanii RTV Euro AGD, reklamy mają nie irytować w Święta (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MEDIA EXPERT
WŁĄCZONE NISKIE CENY !!!
0 0
odpowiedź
User
Tuten
Przez takie produkcje wstyd pracować w branży reklamowej.
0 0
odpowiedź
User
Jacek
Reklama jest durna, hałaśliwa i odrzuca od marki.
0 0
odpowiedź