Majewski stracił widzów, ale z odcinka na odcinek ich odzyskuje
VIII edycja show Szymona Majewskiego przegrywa z talk-show Tomasza Lisa oraz "Megahitem" Polsatu i ma mniej widzów niż emitowana rok temu VI seria programu. Widownia "SMS" rośnie jednak z odcinka na odcinek.
Trzy pierwsze wydania ósmej serii programu "Szymon Majewski Show", nadawanego w TVN, obejrzało średnio 2,58 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 18,86 proc. w grupie 4+ i 19,17 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, nadawana rok temu szósta edycja programu cieszyła się większą widownią, bowiem oglądało ją średnio 3,32 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 25,61 proc. i 25,68 proc. Jednak oglądalność obecnej serii rośnie z odcinka na odcinek, bo pierwszy z nich miał 2,48 mln widzów i 17,67 proc. udziału, a trzeci z nich już 2,74 mln widzów i 20,45 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji programu (poniedziałki 21.30 - 22.30) TVN zajmuje trzecie miejsce pod względem gromadzonej widowni. Kanał ustępuje Dwójce, która nadaje w tym czasie "Kulisy M jak miłość" i program "Tomasz Lis na żywo" (pozycje te ogląda 3,43 mln widzów) oraz Polsatowi, emitującemu filmy w cyklu "Megahit" (gromadzą 2,9 mln osób). Gorzej od TVN radzi sobie natomiast Jedynka, nadająca "Teatr Telewizji" i filmy fabularne (pozycje te mają 1,08 mln oglądających).
Z analizy profilu widowni "Szymon Majewski Show" wynika, że widowisko oglądają najchętniej kobiety, w wieku od 30 do 34 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność "Szymon Majewski Show" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
02-03-2009 | 2 483 842 | 17,67% | 16,90% |
09-03-2009 | 2 511 573 | 18,54% | 18,04% |
16-03-2009 | 2 738 232 | 20,45% | 22,85% |
średnia | 2 577 678 | 18,86% | 19,17% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
programu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 3 432 592 | 25,11% |
Polsat | 2 900 146 | 21,22% |
TVN - Szymon Majewski Show | 2 577 678 | 18,86% |
TVP 1 | 1 082 566 | 7,92% |
Profil widowni programu
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,81% | 83 |
Kobiety | 60,19% | 116 | |
Wiek | 4- 9 | 0,80% | 13 |
10- 15 | 3,13% | 43 | |
16 - 19 | 3,53% | 59 | |
20 - 24 | 4,66% | 55 | |
25 - 29 | 7,21% | 83 | |
30 - 34 | 9,33% | 116 | |
35 - 39 | 6,77% | 99 | |
40 - 44 | 6,35% | 99 | |
45 - 49 | 9,36% | 126 | |
50 - 54 | 13,33% | 161 | |
55 - 59 | 13,41% | 179 | |
60+ | 22,12% | 117 | |
Wlk.miasta | Wieś | 24,94% | 64 |
< 50 tys. | 29,36% | 123 | |
50-100 tys. | 10,04% | 119 | |
100-200 tys. | 10,03% | 126 | |
> 200 tys. | 25,62% | 124 | |
Zawód | Top management | 10,52% | 132 |
Pracownicy szczebla średniego | 20,91% | 147 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,93% | 96 | |
Emeryci | 33,29% | 125 | |
Inne | 15,35% | 50 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 43,20% | 96 |
Średnie | 36,17% | 120 | |
Wyższe | 16,71% | 146 | |
Inne | 3,93% | 29 |
Dołącz do dyskusji: Majewski stracił widzów, ale z odcinka na odcinek ich odzyskuje