Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskał jedynie magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 352 972 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku była ona niższa o 8,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 26,66 proc. i średni wynik na poziomie 267 697 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 24,62 proc. do 253 159 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł kosztuje 1,99 zł).
Z kolei największy spadek, wynoszący 44,53 proc., odnotowała „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w lipcu 2014 roku uplasował się na poziomie 84 563 egz.
lipiec |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
430 281 |
353 039 |
352 972 |
487 178 |
384 130 |
384 063 |
Show |
332 408 |
267 697 |
267 697 |
459 945 |
364 996 |
364 996 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
333 546 |
253 643 |
253 159 |
286 667 |
203 631 |
203 147 |
Viva |
234 014 |
153 883 |
153 883 |
262 744 |
176 760 |
176 760 |
Grazia |
139 964 |
84 713 |
84 563 |
239 977 |
152 606 |
152 456 |
Gala |
130 000 |
66 818 |
66 768 |
158 497 |
90 197 |
89 770 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 75,86 proc.) pochwalić się mógł „Flesz”. Z kolei jedyny spadek odnotowała tutaj „Gala” (Burda International Polska) - było to 51,13 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
430 281 |
353 039 |
352 972 |
380 686 |
299 244 |
299 177 |
Show |
332 408 |
267 697 |
267 697 |
299 950 |
219 214 |
219 214 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
333 546 |
253 643 |
253 159 |
217 662 |
144 435 |
143 951 |
Viva |
234 014 |
153 883 |
153 883 |
247 153 |
154 886 |
154 886 |
Grazia |
139 964 |
84 713 |
84 563 |
134 463 |
76 352 |
76 202 |
Gala |
130 000 |
66 818 |
66 768 |
224 310 |
136 682 |
136 621 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie