Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam
Magazyny kolorowe zarobiły w kwietniu 2009 roku 229 mln zł wobec 253 mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w kwietniu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 9,5 mln zł (mniej o 0,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik "VIVA!" (Edipresse Polska) - 9,0 mln zł (1,4 mln zł mniej niż w kwietniu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Claudia" - 7,8 mln zł.
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w kwietniu 2009 roku 229
mln zł wobec 253 mln zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | IV.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 229 416 893 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 9 540 533 zł |
VIVA | 9 041 173 zł |
CLAUDIA | 7 768 098 zł |
POLITYKA | 7 746 000 zł |
TWÓJ STYL | 7 391 905 zł |
WPROST | 7 379 923 zł |
Rok / Miesiąc | IV.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 253 436 945 zł |
VIVA | 10 403 676 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 10 340 000 zł |
WPROST | 8 805 460 zł |
TWÓJ STYL | 8 754 991 zł |
POLITYKA | 8 680 450 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam