SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam

Magazyny kolorowe zarobiły w kwietniu 2009 roku 229 mln zł wobec 253 mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w kwietniu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 9,5 mln zł (mniej o 0,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik "VIVA!" (Edipresse Polska) - 9,0 mln zł (1,4 mln zł mniej niż w kwietniu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Claudia" - 7,8 mln zł.

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w kwietniu 2009 roku 229 mln zł wobec 253 mln zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc IV.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 229 416 893 zł
NEWSWEEK POLSKA 9 540 533 zł
VIVA 9 041 173 zł
CLAUDIA 7 768 098 zł
POLITYKA 7 746 000 zł
TWÓJ STYL 7 391 905 zł
WPROST 7 379 923 zł

Rok / Miesiąc IV.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 253 436 945 zł
VIVA 10 403 676 zł
NEWSWEEK POLSKA 10 340 000 zł
WPROST 8 805 460 zł
TWÓJ STYL 8 754 991 zł
POLITYKA 8 680 450 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl