Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w styczniu 2009 roku, ostro w dół "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 134 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu 2009 spadek cennikowych wpływów netto z reklam do 5,42 mln zł (mniej o 1,45 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,07 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w styczniu 2008).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2009 roku 134
mln zł wobec 150 mln zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | I.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 134 139 056 zł |
TELE TYDZIEŃ | 5 425 863 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 073 834 zł |
CLAUDIA | 4 298 304 zł |
POLITYKA | 3 983 150 zł |
WPROST | 3 716 683 zł |
Rok / Miesiąc | I.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 150 448 007 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 883 525 zł |
WPROST | 6 082 585 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 916 720 zł |
POLITYKA | 5 240 150 zł |
CLAUDIA | 4 455 244 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam