SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym

Z początkiem lipca br. w Edipresse Polska Maciej Klepacki zostanie dyrektorem generalnym, a Agnieszka Wicher-Szczesna jego zastępczynią. Pełniący obecnie analogiczne funkcje Alicja Modzelewska-Warec i Izabela Bochenek-Strauss przejdą do rady nadzorczej firmy.

Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki

Zmiany w kierownictwie Edipresse Polska tłumaczy tym, że skupia się na dalszym rozwoju marek digitalowych oraz na budowaniu nowych źródeł przychodów w obszarach e-commerce i marketplace.

- Na tym etapie rozwoju Edipresse Polska, gdy większość zysku operacyjnego firmy jest kreowana przez działalność digitalową i zysk ten od lat rośnie, chcemy oddać stery managerom, którzy zdobywali swoje doświadczenie zawodowe właśnie w obszarze digitalu. Zmianę zarządu przygotowywaliśmy świadomie i od dawna. Wierzę, że nowi managerowie, ze względu na ich doświadczenie, najlepiej będą wspierać dalszy rozwój naszego internetowego i multimedialnego portfolio - komentuje Alicja Modzelewska-Warec.

Dotychczasowa dyrektor generalna Modzelewska-Warec i członek zarządu Izabela Bochenek-Strauss były w zarządzie Edipresse Polska przez ponad 16 lat. Od lipca jako członkowie rady nadzorczej będą nadal nadzorować pozostałe firmy należące do grupy Edipresse w Polsce oraz prowadzić projekty w obszarze mediów dla szwajcarskiej Edipresse Group na innych rynkach.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Serdecznie dziękuję Alicji Modzelewskiej i IzabeliBochenek za ich ogromny wkład w rozwój Edipresse w Polsce. Przez prawie 25 lat pracy w firmie i aż 16 lat w zarządzie Alicja i Iza miały duży udział w najważniejszych  projektach i sukcesach firmy oraz współtworzyły wiele z naszych najsilniejszych produktów mediowych. Szczególnie chciałbym podziękować za ich aktywność w rozwijaniu digitalowego portfolio firmy w ostatnich latach. Cieszę się, że swoim wieloletnim doświadczeniem będą nadal wspierać firmę na poziomie strategicznym w radzie nadzorczej - zaznacza Sebastien Lamuniere, CEO i współwłaściciel Edipresse Group.

Wicher-Szczesna w Edipresse od 12 lat, Klepacki od 3 lat

Agnieszka Wicher-Szczesna pracuje w Edipresse Polska od 11 lat. Obecnie jako dyrektor zarządzająca multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty odpowiada za rozwój, promocję i strategię sprzedaży reklamowej m.in magazynów „Viva!”, „Party”, „Flesz”, „Uroda Życia” i ich serwisów internetowych, a także witryny Wizaz.pl. Zarządza również uruchomionym pod koniec 2017 roku Edipresse Content Studio.

Przedtem była w Edipresse Polska dyrektorem promocji oraz zastępcą dyrektora wydawniczego. Natomiast wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer, gdzie odpowiadała za rozwój marek biznesowych i lifestylowych. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.

Maciej Klepacki jest związany z Edipresse Polska od początku 2017 roku. Jako digital chief operating officer odpowiada za zarządzanie wszystkimi procesami cyfrowymi, obszarem technologii oraz za monetyzację internetowego portfolio firmy.

Przedtem Klepacki pracował jako dyrektor zarządzający w Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za strategię, rozwój biznesu i zarządzanie operacyjne ośmioma portalami tematycznymi: Bankier.pl, PIT.pl, VAT.pl, Twoja-firma.pl, Mambiznes.pl, PRnews.pl, 24.pl, SystemPartnerski.pl. Wcześniej związany był z ATM S.A. i domem mediowym Starcom Mediavest Group (SMG).

Wiosną ub.r. Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki zostali powołani do zarządu Edipresse Polska.

Edipresse Polska wydaje siedem magazynów dla kobiet: luksusowe pisma „Viva!”, „Viva! Moda” i „Uroda Życia”, magazyny people „Party” i „Flesz” oraz parentingowe „Mamo, to ja” i „Twoje Dziecko”, a także m.in. kilkanaście pism typu true stories, magazyny dla dzieci, hobbystyczne i custom publishingowe, kolekcje oraz książki. W połowie ub.r. firma sprzedała Wydawnictwu Bauer dwutygodniki „Przyjaciółka” i „Pani Domu” oraz miesięcznik „Poradnik Domowy”, tym samym wycofując się z segmentu magazynów poradnikowych.

Serwisy internetowe Edipresse Polska w grudniu ub.r. zanotowały 8,55 mln użytkowników i 83,22 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
this is the end
to koniec Edipresse w Polsce :)
0 0
odpowiedź
User
Bolo
Wrecz przeciwnie. Dostosowują sie do zmian, które zachodzą na rynku, odpowiednio reaguja budując odpowiednią strukturę oraz produkty. Nie przypadkiem powolali zarząd, który wywodzi sie z digitalu.
0 0
odpowiedź
User
t.i.t.e
Nie sądzę... ;)

Wrecz przeciwnie. Dostosowują sie do zmian, które zachodzą na rynku, odpowiednio reaguja budując odpowiednią strukturę oraz produkty. Nie przypadkiem powolali zarząd, który wywodzi sie z digitalu.
0 0
odpowiedź