SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako „zawrotnie zwrotne” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Twingo. Akcję, z udziałem blogerki modowej Macademian Girl, przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD.

- Nowe Renault Twingo to zwinne, nieduże, ale przestronne 5-drzwiowe, nowoczesne auto miejskie skierowane przede wszystkim do kobiet. Dlatego od samego początku projektowaliśmy komunikację w taki sposób, by przede wszystkim przyciągnąć ich uwagę - opisuje Janusz Chodyła, szef reklamy Renault Polska. - Stąd m.in. pomysł na zaproszenie do współpracy Macademian Girl, która wraz z blogerkami z innych krajów jako jedna z pierwszych osób mogła zobaczyć nowe Renault Twingo na festiwalu Cannes i podzielić się z fanami swoimi wrażeniami. Pomogła nam także w realizacji konkursu prowadzonego w serwisach Facebook i Instagram - wylicza.

Akcja reklamowa obejmuje też telewizję (sześć wersji spotu emitowanych w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsat i Atmediów), prasę (m.in. „Avanti”, „Wysokie Obcasy”, „Show”, „Świat Kobiety”, „Viva!” i „Zwierciadło”), internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl) oraz punkty sprzedaży (aktywności w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, która także koordynuje realizację działań w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Reklamy internetowe opracowała agencja Digital Wonderland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Macademian Girl reklamuje nowe Renault Twingo jako „zawrotnie zwrotne” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl