SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów

Pierwsze cztery odcinki najnowszego sezonu serialu „M jak miłość” zgromadziły przed ekranami blisko 7 mln widzów, czyli minimalnie więcej niż odcinki pokazane w dwóch pierwszych tygodniach emisji rok wcześniej. Produkcja cały czas bije na głowę propozycje konkurentów Dwójki.

Największym powodzeniem cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu, który zobaczyło ponad 7,5 mln widzów. Najgorzej wypadł zaś drugi - jego wynik to  6 mln oglądających, ale wtedy TVP 1 transmitowała mecz piłki nożnej Polska-Niemcy. Średnio pokazane dotąd epizody zapewniły TVP 2 44,86 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Dla porównania, widownia „M jak miłość” w dwóch pierwszych tygodniach jesiennego sezonu rok wcześniej wyniosła 6,94 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 43,77 proc. i 40,22 proc. Wtedy TVP 2 emitowała po trzy odcinki w każdym tygodniu.

>>> "M jak miłość" straciło 800 tys. widzów

Dwójka wciąż bezkonkurencyjnie lideruje w paśmie nadawania „M jak miłość”. Drugi w kolejności Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne osiąga tylko 12,74 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się Jedynka z wynikiem 12,49 proc. Stacja emituje w tym samym czasie „Teatr Telewizji „i serial „Białe Kołnierzyki”. Dalej z udziałem 10,83 proc. plasuje się TVN, emitujący seriale „Na Wspólnej” oraz „W11- wydział śledczy”. W grupie 16-49 kolejność  stacji jest taka sama, ale przewaga TVP 2 mniejsza.

Największą popularnością serial cieszy się wśród kobiet, widzów w wieku średnim i starszym, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osób z wykształceniem podstawowym i wyższym.


Widownia „M jak miłość” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
05-09-2011 7 117 136 48,21% 44,69%
06-09-2011 6 014 017 35,91% 30,63%
12-09-2011 7 520 396 48,25% 43,80%
13-09-2011 7 304 047 48,19% 43,53%
Średnia 6 985 735 44,86% 40,32%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
M jak miłość 6 985 735 44,86% 40,32%
Polsat 1 984 216 12,74% 17,06%
TVP 1 1 944 041 12,49% 13,43%
TVN 1 686 214 10,83% 8,72%


Profil widowni serialu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 31,42% 65
Kobiety 68,58% 132
Wiek  4-9 2,08% 35
 10-15 3,50% 52
16 - 19 2,32% 42
20 - 24 3,01% 38
25 - 29 6,32% 71
30 - 34 6,64% 80
35 - 39 7,65% 104
40 - 44 6,17% 96
45 - 49 5,40% 79
50 - 54 10,03% 125
55 - 59 10,58% 136
60+ 36,28% 180
Wlk. miasta Wieś 45,49% 116
< 50 tys. 23,17% 96
50-100 tys. 8,74% 102
100-200 tys. 7,22% 89
> 200 tys. 15,37% 76
Zawód Top management 6,85% 79
Pracownicy średniego szczebla 15,07% 100
Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,78% 79
Emeryci 44,25% 172
Inni 18,05% 59
Wykształcenie Podstawowe 52,59% 116
Średnie 28,55% 97
Wyższe 13,28% 106
Inne 5,58% 44


 

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
jak można oglądać taki nudny i beznadziejny serial?
0 0
odpowiedź
User
gość
i mecz widzów odebrał mjm,a mimo tego pozostałe odcinki miały tak wysoką oglądalność,że jest lepiej niz rok temu :)
kiedyś to serial był nudny,ale teraz po zmieniali,że znów jest ciekawy.
"@walter" zobacz sobie choć z 1 odcinek,a na pewno zauważysz te zmiany:)
0 0
odpowiedź
User
kyz
ciekawe skad widza ze oglada to emerytka z podstawowym wyksztalceniem w wielkim miescie...paranoja!
0 0
odpowiedź