„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 maja 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 13,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,63 pkt. proc. i wyniósł 11,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,85 proc., po spadku o 0,05 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,12 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TTV (1,43 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polo TV (0,95 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
11.05 - 17.05.2015 r. |
18.05 - 24.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
781 797 |
12,80% |
836 161 |
13,31% |
2 |
Polsat |
725 120 |
11,87% |
705 899 |
11,24% |
3 |
TVN |
665 990 |
10,90% |
681 745 |
10,85% |
4 |
TVP2 |
550 319 |
9,01% |
572 702 |
9,12% |
5 |
TVP INFO |
246 982 |
4,04% |
244 135 |
3,89% |
6 |
TVN24 |
202 929 |
3,32% |
227 791 |
3,63% |
7 |
TV4 |
194 102 |
3,18% |
216 040 |
3,44% |
8 |
TVN7 |
194 096 |
3,18% |
209 864 |
3,34% |
9 |
TV PULS |
168 302 |
2,76% |
180 528 |
2,87% |
10 |
Puls 2 |
87 826 |
1,44% |
93 499 |
1,49% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
79 834 |
1,31% |
89 617 |
1,43% |
12 |
Polsat2 |
88 503 |
1,45% |
87 403 |
1,39% |
13 |
Polsat News |
80 040 |
1,31% |
86 884 |
1,38% |
14 |
TVP Seriale |
77 390 |
1,27% |
83 025 |
1,32% |
15 |
TV6 |
68 413 |
1,12% |
68 637 |
1,09% |
16 |
TVP Regionalna |
60 667 |
0,99% |
62 478 |
0,99% |
17 |
TVP Rozrywka |
71 648 |
1,17% |
61 750 |
0,98% |
18 |
Polo TV |
50 646 |
0,83% |
59 870 |
0,95% |
19 |
Stopklatka |
46 288 |
0,76% |
51 340 |
0,82% |
20 |
TVP Historia |
48 087 |
0,79% |
45 989 |
0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,20 pkt. proc. do 12,62 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,58 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,11 proc., wyniósł 9,73 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,07 pkt. proc. do 8 proc.).
Wszyscy 16-49 |
11.05 - 17.05.2015 r. |
18.05 - 24.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
331 814 |
13,82% |
315 223 |
12,62% |
2 |
TVN |
303 497 |
12,64% |
314 266 |
12,58% |
3 |
TVP1 |
230 953 |
9,62% |
243 235 |
9,73% |
4 |
TVP2 |
190 411 |
7,93% |
199 833 |
8,00% |
5 |
TVN7 |
84 040 |
3,50% |
91 186 |
3,65% |
6 |
TV4 |
81 771 |
3,41% |
91 135 |
3,65% |
7 |
TV PULS |
83 600 |
3,48% |
86 344 |
3,46% |
8 |
TVN24 |
67 025 |
2,79% |
84 483 |
3,38% |
9 |
TVP INFO |
44 485 |
1,85% |
45 807 |
1,83% |
10 |
Puls 2 |
39 718 |
1,65% |
42 412 |
1,70% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
36 695 |
1,53% |
42 040 |
1,68% |
12 |
TVP Seriale |
32 121 |
1,34% |
37 858 |
1,52% |
13 |
Polo TV |
30 565 |
1,27% |
37 168 |
1,49% |
14 |
Polsat2 |
33 968 |
1,41% |
34 757 |
1,39% |
15 |
TV6 |
32 684 |
1,36% |
33 516 |
1,34% |
16 |
Polsat News |
25 265 |
1,05% |
28 200 |
1,13% |
17 |
TVP Rozrywka |
27 016 |
1,13% |
25 527 |
1,02% |
18 |
ATM Rozrywka |
20 921 |
0,87% |
23 372 |
0,94% |
19 |
TVN Style |
20 621 |
0,86% |
22 925 |
0,92% |
20 |
Stopklatka |
19 324 |
0,80% |
21 918 |
0,88% |
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia