SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 maja 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 13,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,63 pkt. proc. i wyniósł 11,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,85 proc., po spadku o 0,05 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,12 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TTV (1,43 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polo TV (0,95 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

11.05 - 17.05.2015 r.

18.05 - 24.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

781 797

12,80%

836 161

13,31%

2

Polsat

725 120

11,87%

705 899

11,24%

3

TVN

665 990

10,90%

681 745

10,85%

4

TVP2

550 319

9,01%

572 702

9,12%

5

TVP INFO

246 982

4,04%

244 135

3,89%

6

TVN24

202 929

3,32%

227 791

3,63%

7

TV4

194 102

3,18%

216 040

3,44%

8

TVN7

194 096

3,18%

209 864

3,34%

9

TV PULS

168 302

2,76%

180 528

2,87%

10

Puls 2

87 826

1,44%

93 499

1,49%

11

TTV - Twoja Telewizja

79 834

1,31%

89 617

1,43%

12

Polsat2

88 503

1,45%

87 403

1,39%

13

Polsat News

80 040

1,31%

86 884

1,38%

14

TVP Seriale

77 390

1,27%

83 025

1,32%

15

TV6

68 413

1,12%

68 637

1,09%

16

TVP Regionalna

60 667

0,99%

62 478

0,99%

17

TVP Rozrywka

71 648

1,17%

61 750

0,98%

18

Polo TV

50 646

0,83%

59 870

0,95%

19

Stopklatka

46 288

0,76%

51 340

0,82%

20

TVP Historia

48 087

0,79%

45 989

0,73%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,20 pkt. proc. do 12,62 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,58 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,11 proc., wyniósł 9,73 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,07 pkt. proc. do 8 proc.).

Wszyscy 16-49

11.05 - 17.05.2015 r.

18.05 - 24.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

331 814

13,82%

315 223

12,62%

2

TVN

303 497

12,64%

314 266

12,58%

3

TVP1

230 953

9,62%

243 235

9,73%

4

TVP2

190 411

7,93%

199 833

8,00%

5

TVN7

84 040

3,50%

91 186

3,65%

6

TV4

81 771

3,41%

91 135

3,65%

7

TV PULS

83 600

3,48%

86 344

3,46%

8

TVN24

67 025

2,79%

84 483

3,38%

9

TVP INFO

44 485

1,85%

45 807

1,83%

10

Puls 2

39 718

1,65%

42 412

1,70%

11

TTV - Twoja Telewizja

36 695

1,53%

42 040

1,68%

12

TVP Seriale

32 121

1,34%

37 858

1,52%

13

Polo TV

30 565

1,27%

37 168

1,49%

14

Polsat2

33 968

1,41%

34 757

1,39%

15

TV6

32 684

1,36%

33 516

1,34%

16

Polsat News

25 265

1,05%

28 200

1,13%

17

TVP Rozrywka

27 016

1,13%

25 527

1,02%

18

ATM Rozrywka

20 921

0,87%

23 372

0,94%

19

TVN Style

20 621

0,86%

22 925

0,92%

20

Stopklatka

19 324

0,80%

21 918

0,88%

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Fort
Super seriale TVP.
0 0
odpowiedź