Łucja Reklewska pokieruje reklamą zewnętrzną w PMPG
Platforma Mediowa Point Group planuje zintegrować wszystkie oferowane przez siebie usługi z zakresu Out Of Home Media (reklamy zewnętrznej) w ramach jednej spójnej struktury. W związku z tym spółka utworzyła stanowisko dyrektora sprzedaży OOH, które objęła Łucja Reklewska.
Obecnie PMPG oferuje rozwiązania z zakresu OOH w ramach różnych spółek grupy kapitałowej oraz we współpracy z partnerami, m.in. firmą 3 Space, operatorem ogólnopolskich sieci narrowcastingowych oraz ProxyAd, ogólnopolską siecią bluetooth marketingu. W 2008 r. spółka weszła również na rynek outdoor, kupując firmę reklamy zewnętrznej, Media Works, która zmonopolizowała nośniki na polach golfowych, oraz firmę brokerską BMS. Dzięki integracji działań OOH w ramach jednej struktury PMPG - jak podano w komunikacie - będzie mogła oferować klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu OOH i wykorzystywać efekt synergii w ramach grupy. Spółka nie wyklucza przejęcia firmy z sektora OOH, która mogłaby wzmocnić i uzupełnić jej kompetencje w tym zakresie.
Łucja Reklewska będzie pracować w ramach Pionu Nowych Mediów, którym zarządza także niedawno zatrudniona Benita Jakubowska. Zadaniem Reklewskiej będzie stworzenie w ramach tej jednostki departamentu brokerskiego, a następnie zbudowanie wyspecjalizowanej agencji oferującej usługi z zakresu komunikacji OOH, obejmującej zarówno nośniki digital signage, ekrany LED, jak i bluetooth marketing oraz outdoor.
Reklewska ostatnio pracowała m.in. jako zastępca dyrektora sprzedaży w Atvertin, firmie zarządzającej kontenetem i sprzedażą reklam w sieci Tesco TV. Wcześniej była dyrektorem sprzedaży w PRN Polska, reprezentującej sieć Carrefour TV. W przeszłości zatrudniona była też w At Media jako kierownik sprzedaży i sponsoringu.
Dołącz do dyskusji: Łucja Reklewska pokieruje reklamą zewnętrzną w PMPG