SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łowicz prezentuje dwa nowe smaki uniwersalnych sosów – Jasny i Ciemny

Ruszyła kampania telewizyjna, promująca nowe propozycje sosów uniwersalnych marki Łowicz, należącej do Maspex Wadowice - Jasny i Ciemny. Za realizację akcji odpowiadają agencje Brasil i Mindshare.

Kampania promująca sosy uniwersalne Jasny i Ciemny podkreśla różnorodne zastosowania produktów oraz ich użyteczność w przygotowaniu prostych dań. 30-sekundowy spot będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych.

Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Łowicz prezentuje dwa nowe smaki uniwersalnych sosów – Jasny i Ciemny

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Łowicza nie kupujemy
0 0
odpowiedź
User
Ciekawska
A jaki to jest smak jasny? A smak ciemny? Nie znam takich smaków, ale w sumie człowiek się uczy całe życie.
0 0
odpowiedź
User
jak
Nie kupuję od idiotów.
0 0
odpowiedź