SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łowicz: Podróż za jeden dżem

Właśnie ruszyła kampania promocyjna dżemów Łowicz, którą dla właściciela marki, firmy Agros Nova, przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Akcja obejmuje 10 wariantów dżemów, zaopatrzonych w nową promocyjną etykietę i specjalną naklejkę na wieczku.

Dla konsumentów przygotowano nagrody, między innymi 35 wycieczek i 735 sprzętów AGD marki Tefal (gofrownice, opiekaczy i tostery). Codziennie (od poniedziałku do piątku) losowana jest jedna wycieczka o wartości 10 000 zł oraz 21 sprzętów AGD. Aby wziąć udział w promocji należy kupić dżem Łowicz w promocyjnym opakowaniu oraz zarejestrować kod z naklejki na wieczku (wysyłając sms pod numer 71113 albo na www.dzemy.pl)

Kampania będzie realizowana za pośrednictwem ogólnopolskich stacji telewizyjnych, magazynów kolorowych, Internetu oraz Radia Zet. Na antenie tego ostatniego medium przez cały okres trwania akcji, od poniedziałku do piątku, między 10.00 a 11.00 prowadzone będą rozmowy ze zwycięzcami. Dodatkowo w rozgłośni emitowane będą spoty promocyjne. Kampanie w mediach zrealizowała agencja DDB.

Specjalnie na czas akcji została przygotowana także strona internetowa, www.dzemy.pl, na której zainteresowani znajdą szczegóły promocji i gadżety do ściągnięcia na komputer.

Kampanię wspierają też działania BTL realizowane w miejscach sprzedaży, m. in. materiały POS oraz animacje w hiper- i supermarketach w największych miastach Polski.

Dołącz do dyskusji: Łowicz: Podróż za jeden dżem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl