SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos wybrał Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi reklamowej

Agencje Apella, The Humans i Isobar Polska wygrały przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Do współpracy  wybrała - zgodnie z zapowiedziami - trzy agencje. Są to: Apella, The Humans i Isobar Polska.

Umowy z nimi obejmują współpracę w latach 2022 i 2023.

Spółka zawarła z wybranymi agencjami tzw. umowy ramowe. Już na etapie przetargu zastrzegła, że nie gwarantuje im wysokości wynagrodzenia, płatności będą realizowane wyłącznie za usługi zlecone na podstawie zamówień pod umowę ramową.

Agencje wybrane w przetargu nie mają wyłączności na współpracę z Grupą Lotos. Do ich zadań należy m.in. opracowywanie strategii promocji i jej realizacja mające na celu budowanie wizerunku marki Lotos oraz wsparcie sprzedaży produktów, sporządzanie analiz i rekomendacji w zakresie planów działań reklamowych i promocji, pomysłów, planów, programów, kampanii reklamowych i akcji promocyjnych.

Zajmą się też proponowaniem, aranżowaniem, aktywnym śledzeniem i interpretowaniem działań związanych z badaniem rynku, śledzeniem trendów marketingowych itp. Odpowiadają również za opracowywanie konceptów reklam i kampanii reklamowych, znaków graficznych, haseł reklamowych, projektów materiałów reklamowych, wizerunkowych, informacyjnych (w tym materiałów BTL i POS) oraz innych związanych z nimi elementów (np. broszury, banery, ulotki etc.) itp.

Dotychczas obsługą reklamową Lotosu zajmowało się też kilka agencji, m.in. Bridge2Fun.

 

Dołącz do dyskusji: Lotos wybrał Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi reklamowej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Lotos firma przeznaczona do likwidacji wybiera agencję reklamową....
0 0
odpowiedź
User
Seba
Nie ma już LOTOSU, jest ORLEN, co oni chcą reklamować?
Zmieniamy się na ORLEN?
0 0
odpowiedź
User
Najciekawsze jest to ze dyrektor w Lotos to Ex pracownik Appella… a Isobar to przecież Red8, pupile kierownika autobusu.
0 0
odpowiedź