SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos: Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Grupy Lotos. Akcję pod hasłem „Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością” przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Grupy Lotos pokazuje, jak przygotowywane przez tę firmę wizje strategiczne zyskują realny kształt, wpływając pozytywnie na życie wielu ludzi. – Tegoroczna promocja naszej marki korporacyjnej zakłada wsparcie dla nowej strategii biznesowej, koncentrując się głównie na wyzwaniach w segmencie poszukiwawczo-wydobywczym, które możemy podjąć dzięki bazie, jaką stanowi udane zakończenie Programu 10+ – opisuje Anna Goliszewska, kierująca w Grupie Lotos biurem zarządzania marką.



Akcja reklamowa – zaplanowana na 4 tygodnie – obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN24, TVP Info, Polsat News, CNBC Biznes, TV Biznes, Canal+, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science, National Geographic, BBC Knowledge, Canal+ Sport, Polsat Sport, TVN Turbo, History), prasę („Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Forbes”, „Forum”, „Manager”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Giełdy Parkiet”, „Puls Biznesu”, „Harvard Business Review”, „Akcjonariusz”) oraz internet (Onet.pl, WP.pl, serwisy biznesowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • Lotos

Dołącz do dyskusji: Lotos: Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
suchy
a ta góralska muzyczka to skąd?? :))
0 0
odpowiedź
User
pol_matura@wp.pl
jeśli ktoś zna muzyke to pisać :) cudo
0 0
odpowiedź