SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Londyńska przygoda w jesienno-zimowej kampanii House (wideo)

Rusza właściwy etap jesienno-zimowej kampanii reklamowej odzieży House (LPP). Akcję, pokazującą londyńskie perypetię pary młodych bohaterów, LPP przygotował wspólnie z firmami AFPhoto i Huncwot.

- W nowej kampanii skupiamy się na intymnych relacjach między parą młodych ludzi zatraconych w zabawie, w muzyce, w życiu. Nasi bohaterowie jeszcze nie dorośli, a jednocześnie nie można już ich traktować jak młodzież. Są indywidualistami, których definiuje ich pasja, muzyka i wszystko czym się otaczają, po prostu apetyt na życie - opisuje Maciej Czarnecki, dyrektor artystyczny House’a.

W ten sposób marka chce odejść od dotychczasowej konwencji przedstawiania paczki przyjaciół na rzecz pokazania intymności między dwojgiem indywidualistów. Ma to budować dojrzalszy wizerunek House’a. Przy czym bohaterowie wciąż cenią sobie wolność, dobrą zabawę i muzykę.

Sesja na potrzeby kampanii odbyła się w Londynie, na ulicach i w legendarnym klubie Ministry of Sound. Zdjęcia wykonał Rafał Milach, natomiast spot nakręcił Bartek Bieniek, wyreżyserował Marcin Filipowicz, a muzykę przygotował Krystian Wołowski aka Goodboy Khris. Makijażem podczas sesji zajęła się Mira Parmar, fryzurami - Takanori Yamaguchi, a stylizacja jest dziełem Marty Kalinowskiej. Całą sesję wyprodukowała agencja AFPhoto, natomiast nową odsłonę serwisu house.com przygotowała agencja interaktywna Huncwot.

Kampania obejmuje internet i prasę. Ponadto House po raz pierwszy będzie reklamowany w kinach - spot będzie emitowany przed 10 wybranymi filmami w kinach sieci Cinema City i Helios w miastach, w których znajdują się salony tej marki.

>>> Kampania jesień / zima 2012 marki House - fotoreportaż


 

  • Więcej informacji:
  • House

Dołącz do dyskusji: Londyńska przygoda w jesienno-zimowej kampanii House (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czy to bedzie chodzic na rynku polskim ?
czy firma ma duzo kasy i prawnikow
zeby odwolac REM w obecnym skladzie
z jej prywatna misja typu Armia Zbawienia :))
czyli pozakodeksowymi urojeniami poslannictwa ?
0 0
odpowiedź
User
21 latek
w sumie nic ciekawego poza tym ze się ciągle całują...

a to zdjęcie z lizaniem trochę obrzydza ;P
0 0
odpowiedź