SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lokomotywa - nowa kampania Gerber

Z początkiem listopada br. rusza nowa kampania reklamowa produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber.

Kampania potrwa do końca 2006 roku i obejmie prasę, telewizję, outdoor oraz internet. Jej zwiastunem będzie reklama zamieszczona w listopadowych wydaniach prasy parentingowej dostępnych pod koniec października. Kampanię dla Alima-Gerber S.A. przygotowała agencja Legend Group.

Nowa kampania obiadków marki Gerber przedstawia bogactwo zdrowia i smaku zawarte w posiłkach dla dzieci. Reklama pokazuje, że czas karmienia może być porą wspólnej, pełnej radości zabawy. Zainspirowana popularnym wierszem „Lokomotywa” mama pokazuje swojej córeczce pociąg złożony ze słoiczków Gerber. Z promiennym uśmiechem opowiada wierszyk o wagonikach pełnych smaku i zdrowia, jednocześnie podając dziecku obiadek. Mała dziewczynka łakomie zjada kolejne porcje.

Reklama soków i deserów wykorzystuje opisany wyżej motyw zabawy, akcja przenosi się jednak do ogrodu, a wagoniki w pociągu Gerber to słoiczki z sokami i deserami. Dla mamy i córeczki czas jedzenia to wspaniałe chwile prawdziwej radości i macierzyńskiej czułości.

Dania, desery i soki Gerber powstają z najlepszych, naturalnych składników. Obiadki Gerber gotowane są na parze, z przefiltrowanej wody a deserki i soczki powstają z soczystych, naturalnie słodkich owoców, dzięki czemu są smaczne, zdrowe i pożywne.

Kampania telewizyjna ruszy w poniedziałek, 6 listopada i obejmie następujące stacje: TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz kanały tematyczne m.in.: MINI MINI, Hallmark. Przygotowane zostały różne warianty czasowe reklamy obiadków (30-, 20- i 15-sekund) oraz deserów i soków (spot 15-sekundowy). Reklamy prasowe (jeden wspólny layout) pojawią się już pod koniec października w tytułach parentingowych i prasie kobiecej. Zaplanowano ponadto kampanię outdoorową i internetową.

Od strony klienta kampanię nadzoruje Magdalena Kropaczek – Kierownik Grupy Produktów w Alima-Gerber S.A. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Lokomotywa - nowa kampania Gerber

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl