SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Locomotiva przygotuje kampanię ZPORR

Agencja Reklamowa Locomotiva, na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Kampania ZPORR trwać będzie od 13 października do 30 listopada, a zlecenie obejmuje przygotowanie i emisję trzech spotów reklamowych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2 i TVP Info) oraz 19 spotów radiowych do emisji w stacjach regionalnych Polskiego Radia (Audytorium 17) i dwóch ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet i Program 1 PR).

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Concept. Budżet kampanii wynosi 2,5 mln złotych.

Dołącz do dyskusji: Locomotiva przygotuje kampanię ZPORR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl