Lisner: nudnym przekąskom mówimy stop!
W czerwcu, pod hasłem: "Nudnym przekąskom mówimy stop!", ruszyła akcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner.
Targetem akcji są osoby pracujące zawodowo, poszukujące pomysłów na smaczny i pożywny lunch. Właśnie dlatego działania promocyjne prowadzone są w godzinach porannych w okolicach biurowców.
Na ulicach wybranych miast (Poznań, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin) hostessy wręczały przechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Grecką firmy Lister.
Akcja samplingowa potrwa do końca lipca. Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatek warzywnych Lisner, a także zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta nie tylko od ryb, ale i od sałatek.
Dołącz do dyskusji: Lisner: nudnym przekąskom mówimy stop!