Link4 uprościł serwis dla potrzeb internautów
Link4 odświeżył swój serwis internetowy, kierując się na prostotą i potrzebami użytkowników. Na stronie umieszczono kalkulator ofert i przypisanych do nich promocji.
Wprowadzenie zmian w serwisie internetowym Link4 zostało poprzedzone porównawczym badaniem preferencji użytkowników stron firm ubezpieczeniowych. Na podstawie jego wyników prace nad odświeżeniem witryny prowadzono, kierując się prostotą i potrzebami internautów.
Udostępniony pod adresem www.link4.pl serwis prezentuje ofertę Link4, poszerzoną o jedną kategorię ubezpieczeń na życie, w formie spójnej z nową identyfikacją wizualną firmy. Witryna ma przejrzysty układ treści w działach, system czytelnych ikon i kontekstowy charakter polegający na prezentowaniu przy konkretnych ofertach związanych z nimi promocji. Z każdego miejsca serwisu można też skontaktować z konsultantem w celu zakupu lub uzyskania pomocy, a także skorzystać ze zbioru porad i treści edukacyjnych dotyczących ubezpieczeń. Na stronie umieszczono też kalkulator usług umożliwiający obliczenie wysokości składki dla konkretnych warunków.
- Priorytetami przy tworzeniu nowej odsłony naszego serwisu były błyskawiczny dostęp do najważniejszych opcji, wysoki poziom bezpieczeństwa i intuicyjna nawigacja - opisuje Marta Leszko, junior e-marketing manager w Link4. Odświeżeniem strony i realizacją poprzedzających ją badań zajęła się agencja e-biznes Symetria.
Dołącz do dyskusji: Link4 uprościł serwis dla potrzeb internautów