Link4 otwiera call center w Katowicach
Link4, firma oferująca ubezpieczania samochodowe i od niedawna życiowe, uruchamia centrum telefoniczne w Katowicach. Wraz z otwarciem nowego call center firma oodaje do dyspozycji klientów lokalny numer telefonu oraz punkt obsługi.
Planowane na 16 czerwca otwarcie przez Link4 nowego call center wynika z rosnącej liczby klientów firmy oraz uruchomienia przez nią spółki Link4 Life oferującej ubezpieczenia życiowe. A ponieważ mieszkańcy Śląska stanowią drugą po osobach z regionu warszawskiego najliczniejszą grupę wśród klientów ubezpieczyciela, nowe centrum telefoniczne powstało w Katowicach.
- Ponad 300 tysięcy naszych klientów to rzesza ludzi, której mamy obowiązek zapewnić wysoki standard obsługi połączeń, gromadzenia i przechowywania informacji oraz zabezpieczenia funkcjonowania w przypadku ewentualnych problemów technicznych - argumentuje powstanie call center w Katowicach Arkadiusz Lew-Kiedrowski, prezes zarządu Link4. - W swojej strategii nadal stawiamy na telefoniczny i elektroniczny kontakt z klientami, co nam pozwala utrzymać niskie koszty sprzedaży, a im - oszczędzać na prowizjach dla pośredników - dodaje Marek Gola, dyrektor pionu sprzedaży firmy.
Nowe centrum telefoniczne, w którym docelowo przeszkolonych i zatrudnionych będzie 100 konsultantów, zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt teleinformatyczny umożliwiający organizację pracy w systemie online call center warszawskiego i katowickiego. Wraz z jego uruchomieniem dla mieszkańców województwa śląskiego oddano do dyspozycji lokalny numer telefonu. Poza tum utworzono punkt obsługi klienta, który mieści się w tym samym budynku, co nowe centrum telefoniczne.
Dołącz do dyskusji: Link4 otwiera call center w Katowicach