SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Link4 nagrodzone Lampartem za kreację wizerunkową marki ubezpieczeniowej

Firma Link4 po raz drugi została uhonorowana nagrodą Lamparta za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Nagrodzono kampanię z Kasią Moś i zespołem The Chance. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Patrycja Kotecka Patrycja Kotecka

Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do Link4 drugi rok z rzędu.

- Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor - tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4. - Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek - dodaje.

Link4 przygotowuje reklamy w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. Ostatnio ambasadorką Link4 została Paulina Krupińska, która promuje nowe ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama, ale firma nadal zamierza współpracować z Kasią Moś.

- Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał - podkreśla Patrycja Kotecka z Link4.

Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji Link4 „Kasa wraca” w rytmie hitowego numeru Roxette „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.

Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku Link4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

Advertisement